Universiteit Leiden
Studenten
Medewerkers
Organisatiegids
Bibliotheek
Zoek op onderwerp of persoon en selecteer categorie
Zoekterm
Zoeken
Alle categorieën
Personen
Onderwijs
Onderzoek
Nieuws
Agenda
Dossiers
Locaties
Cursussen
Vacatures
Overig
Trefwoorden
nl
en
Home
Onderzoek
Onderwijs
Wetenschappers
Over ons
Samenwerking
Faculteiten
Campus Den Haag
Alumni
Bibliotheek
Home
Onderzoek
Onderzoeksprojecten
Categorie
Onderzoeksprogramma
Onderzoeksproject
PhD-project
Veldwerk campagne
Looptijd
Afgesloten onderzoek
Lopend onderzoek
Faculteit
Archeologie
Geesteswetenschappen
Geneeskunde/LUMC
Governance and Global Affairs
Rechtsgeleerdheid
Sociale Wetenschappen
Wiskunde en Natuurwetenschappen
Interfacultaire instituten
Afrika-Studiecentrum Leiden
Honours Academy
ICLON
International Institute for Asian Studies
Afdeling
Afdeling Opleiden
Afdeling Nascholing
Afdeling Onderzoek
Wetenschapsoriëntatie po en vo
Filter
Onderzoek
Het verbeteren van LLA-literatuuronderwijs door CLIL en disciplinaire geletterdheid
Navigeren door het cross-contextuele medialandschap: Het digitale mediagebruik van kinderen en hun sociale ontwikkeling
Inclusief onderwijs aan Europese universiteiten
Je eigen leerproces sturen met student agency
SPOT ON: studenten met perspectief in opleiding en toekomst. Ontwerpprincipes en netwerken
Betrokkenheid van studenten bij blended learning in het hoger onderwijs
Effectief kijkgedrag: kunnen we taalleerders aanleren hoe ze effectief om moeten gaan met audiovisueel materiaal?
Identiteit van docenten en professionele ontwikkeling van docenten in een interculturele context
Inclusief handelingsvermogen in het voortgezet onderwijs: docenten en hun inclusieve projecten
Agency van leerlingen in het voortgezet onderwijs: Hoe kunnen docenten de leeromgeving zo inrichten dat agency ruimte krijgt om te ontwikkelen?
Onderwijs aan de universiteit: professionalisering van docenten
Kenmerken en condities van reflectieve dialoog in de context van samenwerkende en samen lerende docenten in het Nederlandse basisonderwijs
Percepties op curriculumperspectieven in het hoger ontwerp- en techniekonderwijs
Kenniswerkplaats Diversiteit voor het Onderwijs in Den Haag. Een samenwerking tussen gemeente, voortgezet onderwijs, hogescholen en universiteiten
Professionele leergemeenschappen in het vmbo: Effecten van wederzijdse afhankelijkheid op differentiatie in de klas
1
2
Deze website maakt gebruik van cookies.
Meer informatie.
Cookies accepteren
Cookies weigeren