fsw pride leiden

Sociale Wetenschappen

Organisatie

De Faculteit der Sociale Wetenschappen (FSW) biedt een inspirerende en competitieve, internationale werk- en leeromgeving aan circa 1.025 medewerkers en circa 7.000 studenten uit binnen- en buitenland aan 13 bachelor, master en researchmasteropleidingen.

Bestuur

De faculteit staat onder leiding van het Faculteitsbestuur, bijgestaan door het Faculteitsbureau.

Het Faculteitsbestuur is verantwoordelijk voor het management en de infrastructuur van de faculteit, om onderzoek en onderwijs te faciliteren.

Het bestuur bestaat uit:

Faculteitsbestuur FSW 2023-2024

Medezeggenschap

Binnen de volgende organen hebben studenten en medewerkers invloed op het beleid van de opleidingen en faculteit

Organisatieonderdelen

Het onderwijs en het onderzoek binnen de faculteit is belegd bij 5 instituten, met elk hun eigen bestuur:

• Centrum voor Wetenschaps- en Technologiestudies
  • Culturele Antropologie en Ontwikkelingssociologie