Bestuursleden Young Alumni Leiden Law gezocht!

Het Young Law Alumni Network van de Universiteit Leiden is vanaf begin 2020 op zoek naar enthousiaste bestuursleden.

Wat willen we doen?

Het Young Law Alumni Network is in 2019 in het leven geroepen om de jonge alumni van de rechtenfaculteit van Universiteit Leiden bij elkaar te brengen. Ons doel is om gedurende het jaar diverse activiteiten voor jonge rechten alumni te organiseren om zo jonge rechten-professionals met elkaar te verbinden. Het Young Law Alumni Network biedt alumni de mogelijkheid om onderling kennis en kunde uit te wisselen, zich verder te ontwikkelen en hun netwerk uit te breiden. Focus ligt hierbij op loopbaan- en persoonlijke ontwikkeling, netwerkbijeenkomsten, maar ook sociale activiteiten. Dit alles op een professionele manier in een laagdrempelige en informele sfeer.

Wie zoeken we?

Wij zoeken enthousiaste jonge rechten alumni die op vrijwillige basis in het bestuur willen plaatsnemen. Het biedt je de kans om ervaring op te doen als bestuurslid en kennis te maken met andere jonge professionals in je vakgebied.

Wij vinden het belangrijk dat je:

• Zelf een jonge Leiden Law-Alumnus bent - niet ouder dan 35 jaar;
  • tijd vrijmaakt voor de organisatie van activiteiten;
  • een flinke dosis enthousiasme hebt;
  • aanwezig bent bij de activiteiten die wij organiseren.

Reageren?

Vragen? Of meteen enthousiast om met het Young Law Alumni Network aan de slag te gaan? Stuur dan voor 1 januari een e-mail met een korte motivatie en je cv naar alumni@law.leidenuniv.nl.