Janneke Geursen
Vakdidacticus Engels
- Naam
- Drs. J.W. Geursen
- Telefoon
- +31 71 527 7164
- j.w.geursen@iclon.leidenuniv.nl
Janneke Geursen studeerde Engels in Nijmegen en Durham en werkte als docent Engels in het voortgezet onderwijs tot 1999.
Van 1999 tot 2014 was ze vakdidacticus Engels en lerarenopleider bij het Onderwijscentrum VU, Amsterdam. Sinds januari 2014 is ze werkzaam bij het ICLON als vakdidacticus Engels, lerarenopleider en supervisor binnen het World Teachers Programme.
Vakdidacticus Engels
- ICLON
- Opleiden
- Thomas L. & Geursen J.W. (2016), Relinquishing and renegotiating control in an undergraduate methods course to improve engagement and learning. In: Garbett D. & Ovens A.P. (red.), Enacting self-study as methodology for professional inquiry. Auckland, New Zealand: University of Auckland. 403-410.
- Geursen J.W., Berry A., Hagebeuk E., Peters C. & Lunenberg M. (2016), Learning together as teachers and researchers:Growing shared expertise in a self-study community of inquiry. In: Garbett D. & Ovens A.P. (red.), Enacting self-study as methodology for professional inquiry. New Zealand: University of Auckland. 155-162.
- Berry A., Geursen J. & Lunenberg M. (2015), A dialogue on supporting self-study research in the context of Dutch teacher education.In Samaras, A., & Pithouse-Morgan. Polyvocal Professional Learning through Self-Study Research nr. pp. 39-56: Sense Publishers.