Transfusion Medicine and Cellular and Tissue Therapies (MSc)

Dit masterprogramma voorziet je van de nodige competenties om een sleutelrol te spelen in het opkomende gebied van transfusiegeneeskunde. Het huidige concept omvat zowel transfusie van bloedbestanddelen als hematopoëtische transplantaties, cel- en weefseltherapie en immunotherapie. Gebieden die geïntegreerd zijn in het curriculum van deze master.

De master is een samenwerking tussen Universiteit Leiden, Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) en de Autonomous University of Barcelona. Door het volgen van deze opleiding ontwikkel je specifieke competenties in het analyseren en toepassen van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van transfusiegeneeskunde en celtherapieën.

Meer weten? Lees verder op de Engelstalige pagina's van onze master Transfusion Medicine and Cellular and Tissue Therapies.