Verlaging dataverbruik door beëindiging uMail voor alumni

Maakt u nog gebruik van het uMailadres van uw alumnusaccount? Dan is het van belang dat u weet dat deze mailbox zal worden opgeheven. De reden voor deze wijziging is dat slechts enkele oud-studenten gebruikmaken van de uMailadressen en bijbehorende mailboxen die we momenteel voor vele duizenden alumni in de lucht houden.

De universiteit is trots op haar alumni en blijft natuurlijk graag in contact. Grote kans dat uw (privé)emailadres en postadres al bij ons bekend zijn. In het geval dat u nooit iets van ons hoort, wat mist u dan eigenlijk?

Wat het Alumnibureau voor u kan betekenen

Iedere maand verzamelt het Alumnibureau het mooiste en meest aansprekende universitaire nieuws, interviewen we een alumnus met een bijzonder verhaal en nodigen we u als eerste uit voor populaire events zoals een workshop Storytelling, Carrièrecafés, een masterclass Overtuigen en vakinhoudelijke webinars door Leidse hoogleraren.

Ontvangt u geen mails van het Alumnibureau op uw privéadres? Of heeft u een forward gezet op uw uMailadres? Geef dan uw actuele (privé) mailadres door via dit wijzigingsformulier of via wijziging@alumni.leidenuniv.nl o.v.v. ‘Vervanging uMailadres’.

Alumnimagazine Leidraad

De universiteit bij u op de mat

Twee studiegenoten die een compleet ander carrièrepad bewandelen in de rubriek ‘Een studie, twee wegen’, een kijkje achter de schermen bij experimenten in een chemisch lab en de ins en outs van de masteropleiding Cyber Security. Het alumnimagazine Leidraad staat vol boeiende verhalen om een zondagmiddag mee te vullen én ondersteunt u bij de volgende stappen in uw persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Ontvangt u Leidraad nog niet? Geef dan uw adres door via dit wijzigingsformulier. Hier kunt u ook kiezen voor een digitale Leidraad.

De uMailadressen van alumni worden de komende maanden gefaseerd opgeheven. Met vragen kunt u terecht bij het Alumnibureau via info@alumni.leidenuniv.nl