Gianclaudio Malgieri spreekt op PLSC-conferentie in Washington D.C.

Op 30 mei was Gianclaudio Malgieri, universitair hoofddocent bij eLaw, spreker op de Privacy Law Scholars Conference in Washington D.C.

Gianclaudio Malgieri

Dr. Malgieri presenteerde zijn nieuwe paper getiteld 'Digital dependency: needs, vulnerability and power in the platform economy', mede geschreven door Daniel Susser, Associate Professor of Information Science aan Cornell University.

Hij was lid van de Programme Committee van de conferentie en de enige academicus van een Nederlandse universiteit die deel uitmaakte van de commissie. Dr. Malgieri leverde ook commentaar op de paper van Daniel Solove en Woody Hartzog over het onderwerp 'The Great Scrape'.

Meer informatie over het programma is beschikbaar op de Privacy Law Scholars Conference website.