Het Europa Instituut organiseert zijn vijfde ‘Meet the Author’ bijeenkomst

Op donderdag 14 maart vond op het Europa Instituut de vijfde ‘Meet the Author’ bijeenkomst plaats.

In het kader van deze lezingenreeks komen externe academici naar Leiden om te spreken over een recente publicatie. ‘Meet the Author’ bijeenkomsten vangen aan met een gesprek tussen een lid van het Europa Instituut en de auteur, waarna er voor het publiek gelegenheid is tot het stellen van vragen.

Tijdens de bijeenkomst van 14 maart, georganiseerd door Vasiliki Kosta en Vestert Borger, verwelkomde het Europa Instituut Christoph Krenn, senior research fellow aan het Max Planck Instituut voor vergelijkend publiekrecht en internationaal recht in Heidelberg. Op het Europa Instituut sprak Krenn met Christa Tobler over zijn boek The Procedural and Organisational Law of the European Court of Justice: An Incomplete Transformation, dat in 2022 verscheen bij Cambridge University Press.