Eerste lichting studenten Klinische technologie ontvangt masterdiploma

De eerste 10 masterstudenten van de opleiding Klinische technologie ontvangen donderdag 3 september hun diploma in het Academiegebouw in Leiden. Het is een speciale uitreiking, omdat de opleiding gezamenlijk in LDE-verband wordt aangeboden door de universiteiten van Leiden, Delft en Rotterdam.

De opleiding komt voort uit de Medical Delta, een samenwerking tussen verschillende onderwijsinstellingen, overheden, bedrijven en zorginstellingen uit Zuid-Holland. De studenten volgen dan ook verschillende vakken in zowel Delft, Rotterdam als Leiden. De studenten ontvangen allemaal een LDE-diploma.

Leidse uitreiking met een LDE diploma

De uitreiking vindt plaats in het Leidse Academiegebouw, waar goed 1.5 meter afstand gehouden kan worden. Prof. dr. Frank Willem Jansen, opleidingsdirecteur bachelor Klinische Technologie LUMC, is daar maar al te blij mee. “De introductieceremonie vond plaats in Rotterdam en de bachelor uitreiking in Delft. Omdat de opleiding een samenwerking is tussen drie instellingen, ben ik blij dat we de studenten voor zo’n belangrijk moment in Leiden kunnen ontvangen.”

Lees het hele nieuwsbericht op lumc.nl.