Online sportaanbod USC Leiden groot succes

Hoe blijf je fit in tijden van quarantaine? Het Universitair Sportcentrum Leiden is weliswaar gesloten, online is het USC meer ‘open’ dan ooit.

Via de social media-kanalen van het USC kun je nu live lessen meedoen met de sportdocenten, zoals yoga, hiphop of coretraining, vind je korte en lange workoutvideo's voor elk moment van de dag en lees je wetenschappelijk onderbouwde artikelen over bijvoorbeeld sport, voeding en slaap.

Al sinds het begin van de quarantainemaatregelen voorzag het USC Leiden zijn sporters van een uitgebreid online sportprogramma. En dat daaraan behoefte was, is wel gebleken: de online kanalen van het USC zijn geëxplodeerd. Vooral op Instagram is het volgersaantal in korte tijd gigantisch gestegen. En dat succes is niet onopgemerkt gebleven: al snel volgende andere USC's in Nederland Leids voorbeeld.

Dus kun je zelf ook wel een sportieve break gebruiken van je thuiswerk of -studie? Volg het USC Leiden op onderstaande kanalen. Het enige wat je nodig hebt is frisse moed een fles water, dan zorgt het USC voor de rest. Stay safe, stay fit!