PhD workshop Europees en internationaal insolventierecht

Op 28 februari 2019 organiseert de Stichting Bob Wessels Insolvency Law Collection een workshop voor promovendi vanuit Europa en daarbuiten. Tijden deze workshop kunnen zij hun onderzoeksideeën presenteren maar ook de vragen en uitdagingen in het doen van onderzoek. De workshop wordt gehouden op de Universiteit Leiden.

De Stichting Bob Wessels Insolvency Law Collection

De Stichting Bob Wessels Insolvency Law Collection maakt deze workshop mogelijk. De Stichting ondersteunt de sectie internationaal en Europees insolventierecht van de Leiden Law School bibliotheek. Jaarlijks zal deze bijeenkomst worden georganiseerd in de laatste week van februari/eerste week van maart. De eerste keer vindt dit plaats op 28 februari 2019.

Geïnteresseerde promovendi kunnen zich aanmelden tot en met 31 december 2018, zie nader deze pagina voor meer informatie.