Studenten geselecteerd voor INET workshop

FGGA-studenten Amber Klompmaker (Master in Public Administration) en Imogen Liu (Research Master in Political Science and Public Administration) zijn geselecteerd voor deelname aan de Political Economy of Capitalism workshop van het Young Scholars Initiative van het Institute of New Economic Thinking (INET).

INET is een prestigieuze onderzoeksinstelling uit New York City, gewijd aan het ontwikkelen van nieuwe economische theorieën en methoden die zowel innovatief als sociaal relevant zijn. Deelnemers aan de workshop zijn op competitieve wijze geselecteerd.

De workshop zal plaatsvinden van 27 tot 29 augustus a.s. in Genève, Zwitserland. Amber en Imogen zullen daar hun scriptieprojecten presenteren over respectievelijk de Europese financiële transactietaks en de historische ontwikkeling van FDI screening.

Zowel Amber als Imogen ronden momenteel hun scriptie af onder begeleiding van Dr. Natascha van der Zwan van het Instituut Bestuurskunde. Voor meer informatie over deze workshop bekijk de website van INET.