Grote belangstelling tijdens openingsborrel voor Toekomst WSD-complex

Wie bij de Facultaire Opening van het Academisch jaar was, is het grote groene bord vast opgevallen met daarop het WSD-complex. Komend jaar worden de belangrijke uitgangspunten voor het toekomstige complex bepaald; de piketpaaltjes worden als het ware geslagen. Daarom stonden Yolanda Ikiz, procesmanager, en Carola Koetsier, facilitair accountmanager, op de opening klaar om het project toe te lichten en ideeën uit te wisselen met medewerkers en studenten. De belangstelling was groot, omdat onze huisvesting iedereen direct raakt.

Echte campus

Een speerpunt van het project is toewerken naar een ‘echte campus’ en wat dat betekent voor de gewenste ligging van de gebouwen ten opzichte van elkaar, de openbare ruimte, de sfeer en uitstraling.

Om deze campus te realiseren wordt komend jaar een Programma van Eisen opgesteld. Het project Toekomst WSD-complex gaat met medewerkers, studenten en partnerinstellingen nadenken over:

• Eisen en wensen over de werkomgeving;
  • Onderwijs- en studieomgeving;
  • Voorzieningen;
  • Ontmoeting

Meedenken

Wilt u meedenken over de toekomstige campus en het Programma van Eisen? Dan  kunt u zich opgeven via toekomstWSD@hum.leidenuniv.nl.