Proefstuderen Wiskunde

Proefstuderen Bachelor Wiskunde

vrijdag 22 november 2024
Tijd

Kom Proefstuderen als je je wilt verdiepen in de bacheloropleiding Wiskunde. Volg een hoorcollege, een werkcollege, krijg een rondleiding en ontmoet de studenten. Zij kunnen je alles vertellen over hoe het is om Wiskunde te studeren.

Je kunt de hele dag bij Wiskunde proefstuderen, maar er ook voor kiezen om een dagdeel bij Informatica te volgen.

9.15 - 9.30 Inloop en ontvangst in de hal bij de ingang van het Gorlaeusgebouw
09.30-12.15 Wiskunde hoorcollege en bijbehorend werkcollege, rondleiding, Q&A. Het onderwerp van het college zal op een later moment op deze webpagina verschijnen.
12.15-13.00 Gezamenlijke lunch en wisselen
13.00-15.30 Wiskunde hoorcollege en bijbehorend werkcollege, rondleiding, Q&A. Het onderwerp van het college zal anders zijn dan in de ochtend. Het zal op een later moment op deze webpagina verschijnen.
vanaf 15.30 Gezamenlijke frisborrel in The Fusie