Kom proefstuderen bij Rechtsgeleerdheid

Steenschuur 25
2311 ES Leiden

Kom Proefstuderen bij Rechtsgeleerdheid

Kom Proefstuderen bij de opleiding Rechtsgeleerdheid en ervaar zelf hoe het is om te studeren. Dé manier om je te verdiepen in deze studie: of je nu twijfelt of een bevestiging zoekt van je studiekeuze.

Een ochtend in de collegebanken

Tijdens het Proefstuderen volg je als studente een proefcollege en ga je daarna met oefeningen aan de slag in een interactieve juridische werkgroep.

Duik dieper in Rechtsgeleerdheid

Doe mee met proefstuderen op woensdag 6 november

Meld je aan

Programma 6 november

Tijdens de Proefstudeerdag woon je eerst een proefcollege bij, waarna de groep wordt opgesplitst in twee groepen. De eerste groep neemt deel aan de interactieve juridische werkgroep en de tweede groep krijgt een rondleiding door het pand. Vervolgens ga je naar de informatiemarkt waar je antwoorden krijgt op al je vragen over de studie Rechtsgeleerdheid.  Uiteraard is er een wissel in het programma en sluit je gezamenlijk de bijeenkomst af.

Voor wie?

• Scholieren uit 4, 5 en 6 vwo, die eventueel al hebben deelgenomen aan een Open Dag en zich verder willen verdiepen in de bacheloropleiding Rechtsgeleerdheid
  • Scholieren die nog niet volledig zeker zijn van hun studiekeuze of nog twijfelen tussen twee of drie opleidingen en een besluit willen nemen

Vragen?