Kom Proefstuderen bij Cybersecurity & Cybercrime

2511 DP Den Haag
Zaal

Kom proefstuderen bij Cybersecurity & Cybercrime

In september 2025 lanceert de Universiteit Leiden in Den Haag de nieuwe bacheloropleiding Cybersecurity & Cybercrime. Ben jij benieuwd of deze nieuwe studie Cybersecurity & Cybercrime bij je past? Kom proefstuderen op vrijdag 8 november!

Duik dieper in Cybersecurity & Cybercrime

Doe mee met proefstuderen op vrijdag 8 november

Meld je aan

Hoe ziet je dag eruit?

Proefstuderen biedt je een realistisch beeld van de studie en geeft je de mogelijkheid om je vragen over de opleiding te stellen aan huidige studenten en docenten.

De middag start met een ontvangst op onze Campus Wijnhaven in het centrum van Den Haag. Tijdens de inloop neem je alvast een kijkje in ons gebouw of maakt een praatje met één van onze studentvoorlichters.

Naast het proefcollege door een van onze docenten is er een presentatie van onze studentambassadeur, die meer vertelt over het studentenleven en studeren aan de Universiteit Leiden in Den Haag. Vervolgens is er een interactieve werkgroep om de besproken onderwerpen verder te verdiepen. Daarna kun je je vragen stellen aan huidige studenten.

Onderdeel

14.30 - 15.00 uur

Welkom en ontvangst Campus Wijnhaven

15.00 - 16.00 uur Hoorcollege over Ransomware door Daan Weggemans
16.00 - 16.10 uur Pauze
16.10 - 17.15 uur Interactief werkcollege
17.15 - 17.30 uur Afsluiten

Voor wie?

• Scholieren uit 4, 5 en 6 vwo, die eventueel al hebben deelgenomen aan een Open Dag en zich verder willen verdiepen in de bacheloropleiding Cybersecurity & Cybercrime
  • Scholieren die nog niet volledig zeker zijn van hun studiekeuze of nog twijfelen tussen twee of drie opleidingen en een besluit willen nemen.

Vragen?

Heb je vragen over proefstuderen? Stuur een mail naar communicatie@fgga.leidenuniv.nl.

Heb je een vraag over de opleiding, kijk op de website of stuur een mail naar bacc@fgga.leidenuniv.nl

Meld je aan voor Proefstuderen Cybersecurity & Cybercrime