Studievoorlichting | Meeloopdag

Meeloopdag Pedagogische Wetenschappen (14 oktober 2024)

maandag 14 oktober 2024
Gorlaeus gebouw
Einsteinweg 57
Leiden

Wil je ervaren hoe het écht is om een student Pedagogische Wetenschappen te zijn? Meld je dan aan voor onze meeloopdag!

Tijdens de meeloopdag woon je samen met onze eerstejaars een college bij van het vak Inleiding in de Pedagogische Wetenschappen. Een unieke kans om de sfeer op de universiteit te proeven en kennis te maken met onze manier van onderwijs. Het college vindt plaats in het Gorlaeus college gebouw aan de Einsteinweg 57 in Leiden (Gorlaeus Collegezalengebouw).

Na het college lopen we gezamenlijk naar de faculteit, waar studentambassadeur Anouk een interactieve presentatie geeft. Vervolgens neemt ze je mee voor een rondleiding door het gebouw, zodat je een goed beeld krijgt van de omgeving en faciliteiten.

Na aanmelding ontvang je een bevestigingsmail met alle details en praktische informatie. Mis deze kans niet en meld je snel aan via dit formulier!