Festival

woensdag 25 september 2024
entreehal Van Steenis

Open Science Week 2024

Om de cruciale rol van Open Science in de wetenschappelijke vooruitgang te vieren, organiseert het netwerk van Open Science Communities in Nederland (OSC-NL) de eerste Nationale Open Science Week van 23 t/m 27 september 2024.

Tijdens deze week zal het team van Open Science ondersteuning jouw faculteit bezoeken om je te helpen je volgende stap in open science te zetten. Ter plekke bieden we ondersteuning om je publicaties en activiteiten in LUCRIS geregistreerd te krijgen, een ORCID aan te maken, netwerken te bouwen via de Open Science Community Leiden en kun je direct datamanagementadvies krijgen van de facultaire data stewards.

Kom langs bij de Open Science Week pop-up stand bij de ingang van het Van Steenis (van 9.00-10.00 uur) - en we helpen je op weg met je volgende stap in Open Science.

Meer informatie over de Open Science Week bij Leiden University, bezoek de Open Science Week informatiepagina.

Save the date 25 September 2024!